Používáte ve Vaší společnosti papírové dokumenty a jste jimi zavaleni ? Komunikujete standartně se svými zákazníky pomocí papírových dokumentů ? Zpracováváte faktury ? Chcete si udělat pořádek ve Vašich procesech ? Chcete ušetřit nemalé finanční prostředky ? Chcete se chovat odpovědněji k životnímu prostředí ?

Určitě ano, otázka ovšem je: řešíte tyto otázky opravdu efektivně ?

Jednou z možností jak zefektivnit nebo nastartovat procesy ve Vaší firmě, které jsou bezprostředně závislé ne oběhu či zpracování papírových dokumentů a tedy též cestou k odstranění zbytečného papírování je využití

- technologií pro skenování (digitalizaci) papírových dokumentů
- technologií pro jejich následné vytěžování/rozpoznávání (OCR,ICR,...)
- technologií pro řízení oběhu (aktivní práce) s dokumenty ve Vaší společnosti
- a následně technologií pro bezpečné uložení těchto nově vzniklých elektronických dokumentů (stejně tak jako i uložení původních papírových předloh)

Naši odborníci jsou připraveni nabídnout Vám řešení na míru založené na všech těchto technologiích.

Digitalizace a vytěžování dokumentů (OCR,ICR)

Mnoho Vašich archivů nebo standartních vstupů a výstupů Vaší společnosti nemusí být skladováno a používáno v papírové podobě. Mnoho dokumentů, které běžně používáte nemusí být ani tištěno. Digitalizace dokumentů Vám zvětší flexibilitu při firemní administrativě nebo i hlavní náplni vaší činnosti. Samozřejmě elektronické dokumenty nemusí být pouze obrázky své papírové předlohy. Z naskenovaných dokumentů je možné rozpoznávat a vytěžovat informace pomocí OCR a podobných technologií. Elektronický dokument s rozpoznanými údaji pak více než nahradí papírovou předlohu.

Řízení podnikového obsahu (Enterprise Content Management)

Zdigitalizované obrazy dokumentů a data z nich vytěžená jsou uložena do systému pro správu obsahu (ECM systémy). Elektronické dokumenty je pak možné používat ve Vaší společnosti při běžné práci a zcela tak nahradit jejich papírové předlohy. Práce se stane efektivnější a flexibilnější. Dokumenty mohou cestovat elektronicky Vaší společností od stolu ke stolu jednotlivých pracovníků (workflow) až do chvíle kdy dokumenty splní svůj "business" účel.

Dlohodobé uložení vašich papírových dokumentů/předloh

Ve chvíli kdy jsou dokumenty naskenovány, vytěženy a bezpečně uloženy v systému pro správu dokumentů mohou případně i bezpečně opustit vaši spolešnost. Nechcete skladovat hromady papíru ? Nemusíte ! Zajistíme pro Vás bezpečné uložení Vašich dokumentů v zabezpečených externích prostorách. Přístup k dokumentům Vám samozřejmě zůstane zachován.

V tuto chvíli se stanete moderní bezpapírovou společností !

Rádi Vám poradíme jak ušetřit nemalou část Vašich finančních prostředků pomocí zde zmíněných technologií a postupů. Naši odborníci mají dlouhodobé konkrétní zkušenosti a rádi se s Vámi o ně podělí. Nabízíme rychlou a spolehlivou realizaci projektů libovolného rozsahu a nejvyšší kvalitu dodávaného řešení.

Zeptejte se nás, co byste mohli dělat efektivněji a levněji !

Copyright © 2011 SoftStudio. Všechna práva vyhrazena.